Koliko puta je korisnik prekasno shvatio da nije dobio ono što je mislio da piše u ugovoru? Koliko puta se našao zdvojan pred ponudama koje su toliko različite da ih ne zna usporediti, ili toliko slične da ih ne može razlikovati? Koliko puta je dobio savršen softver i najbolji hardver, ali njegov sustav ne radi? Koliko puta je mala promjena u, do tada savršenoj, mreži uzrokovala kolaps? Koliko se puta našao osramoćen od šačice klinaca koji su provalili u srce njegovih informacija? Koliko je puta dobavljač dao sve od sebe, da bi shvatio da kupac zapravo želi nešto sasvim drugo?
Stručnjaci Nobiuma i sami su bili u sličnim situacijama dok su u ranijim fazama profesionalnog života:
- planirali i financirali nacionalne informacijske sustave,
- isporučivali opremu,
- integrirali sustave ili
- obrazovali korisnike.
Poželjeli su imati uz sebe profesionalce koji će njihove planove, potrebe i želje pretakati u precizne specifikacije, jasnu natječajnu dokumentaciju, nedvojbene ugovore. Nekoga tko će evaluirati ponude, provjeriti opremu, konfiguracije i sustave, nadzirati izgradnju. Nekoga tko će na kraju velikog posla sve to dokumentirati.