Održavanje je trajna aktivnost koja započinje odmah po uvođenju određenog sustava u primjenu.
Iako je sustav dobro projektiran, izveden i testiran pogreške su neizbježne.
Našim klijentima nudimo poduku u korištenju sustava i to poduku za:
-
tehničko osoblje
-
korisnike.
Cilj poduke je podučiti klijenta da upravlja novih sustavima, ali i da uoči greške u sustavu, da blagovremeno sam ili angažiranjem potrebnih stručnjaka uspostavi potpunu funkcionalnost informacijskog sustava.
Svaki popravak mora biti izveden tako da se očuva integritet sustava, onako kako je zamišljen i izveden. Stoga je prije svakog popravka potrebno provjeriti dokumentaciju izvedenog stanja i parametre sustava kakav je bio instaliran. Nakon završenog popravka treba provjeriti osobine sustava koje ne smiju biti preinačene.
Mi želimo podučiti klijenta kako da samostalno ili angažiranjem potrebnih stručnjaka preventivno nadgleda rad sustava i dijelove koji su izloženi nepovoljnim utjecajima bilo koje prirode. Rezultat poželjnog preventivnog nadgledanja je pravovremeno otklanjanje uočenih nedostataka.

